Video Advies: Pac Div, Big Pooh, Hell Razah, Saigon, Consequence, Quelle Chris

Standaard

Er zijn echt veel clips uitgekomen sinds mijn laatste post en vooral van artiesten die ik zelf tof vind. Hier is mijn selectie van hiphop vids uit de VS die mij bij zijn geleven van de afgelopen week:

1. Pac Div – Posted
Lekkere track afkomstig van Pac Div’s album ”The Div”  dat vanaf 8 november via ITunes verkrijgbaar zal zijn. Perfecte track om het weekend te vieren met een leuke clip erbij :):

2. Big Pooh & Choklate – They Say
Om eerlijk te zijn heb ik de laatste tijd voormalig Little Brother lid Phonte meer aandacht gegeven dan Big Pooh. Dat is meteen veranderd sinds ik ”They Say”  heb gezien en gehoord, zijn album ”Dirty Pretty Things’‘ is het checken waard.

3. Hell Razah & R.A. the Rugged Man – Return of the Renaissance
Hell Razah is langzaam aan het herstellen van de coma veroorzaakt door een hersen aneurysma in 2010. Hierdoor is hij  de laatste tijd zelden in clips zichtbaar, maar toch maakt hij een korte verschijning aan het begin van deze video, hopelijk zullen we snel meer van hem zien:



4. Saigon – Enemies
Het voelt ergens tof om het afgelopen jaar meer video’s van Saigon te hebben gezien maar aan de andere kant heb ik wel het gevoel dat hij te lang heeft gewacht en zijn ”buzz” niet goed benut heeft. Alsnog blijft hij dope daar niet van:

5. Consequence – I get Biz
Ik ben niet altijd een grote fan van Consequence, sommige tracks zijn tof andere niet. ”I get Biz” is een van de betere. Volgens mij is de instrumental van Showbiz & AG’s ”Next Level”:

6. Quelle Chris & Denmark – Symbolic (Basquiat)
Nog nooit van Quelle Chris nog Denmark gehoord tot ik deze clip zag.  Ik vind het een lekkere en chille vibe hebben:

 

Plaats een reactie